Nasıl Üye Olabilirim?

Sağ üst köşede hesap oluştur butonundan Adı, Soyadı, E-mail bilgilerini doldurarak ve oluşturacağınız şifreyle üye olabilirsiniz. Diğer alışverişleriniz için ‘Giriş Yap’yazan kısımdan oluşturduğunuz şifre ve e-mail bilgileriyle giriş yaparak tekrar sipariş verebilirsiniz.

 Hesabımı ve hesabımla ilişkili tüm verilerin kalıcı olarak silinmesini istiyorum ?

Hesabınızın silinmesi talebini iletmek için lütfen silinmesini istediğiniz eposta adresinden [email protected] adresine bir e-posta gönderiniz. Bu talep üzerine gerçekleştirilecek işlem geri alınamaz ve hesabınıza ait tüm veriler kalıcı olarak silinir.

Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim? Neden Üye Olmalıyım?

Üye olmadan alışveriş yapılamamaktadır.

Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yapmanız gerekmektedir. Bulunduğunuz adrese hizmet veren mağazamızın portföyünü görebilmek için semt seçimi yapılması gerekmektedir. Sepete ilk ürün eklediğinizde, sistem sizi bölge seçimine yönlendirecek ve seçmiş olduğunuz İl/İlçe/Semt bilgisine göre ardenmarket.com.tr siparişinizi teslim edecek olan mağazamızın ürün portföyü güncellenecektir. Aynı üyelik hesabınız ile daha sonra sisteme giriş yaptığınızda ardenmarket.com.tr sizi tanıyacak ve siz değiştirmedikçe seçmiş olduğunuz semt üzerinden işlem yapılmaya devam edilecektir.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Şifremi unuttum’a tıklayarak e-mail adresinize gelen mail ile yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.
Cep telefonunuzu girerek tek kullanımlık kod alarak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Alışverişimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Online ödeme, Kapıda nakit ödeme ve Kapıda kredi kartı/banka kartı ile ödeme seçenekleriyle ödeme yapabilirsiniz.

Teslimatlar nasıl yapılır?

Sanal market ekibimiz tarafından özenle hazırlanan siparişinizin teslimatını kendi araçlarımız ve şoförlerimiz ile yapmaktayız. Siparişiniz Teslimat Seçeneği ekranından seçeceğiniz saat dilimi içinde size teslim edilecektir. Sanal Market teslimat saat dilimleri hizmet aldığınız mağazaya göre değişkenlik gösterebilmektedir.

İstediğiniz teslimat dilimine sipariş verebilmek için, ilgili teslimat diliminin başlangıcından 30 dakika öncesine kadar siparişinizi tamamlamanız gerekmektedir..

Minimum alışveriş tutarı ne kadar?

Arden Market'te minimum alışveriş tutarı 350 TL olup, bölgesel olarak değişebilmektedir.

Arden Marketlerde satılan ürünlerin tamamına Arden Sanal Market’ten ulaşılabilir mi?

Arden Sanal Market’te sunulan ürünler şimdilik sınırlı sayıdadır. Tüm ürünlerimizi bulabilmeniz için gereken çalışmaları sürdürüyoruz.

Teslimat Grupları ve Bölge Seçimi Neden Yapmam Gerekli?

  • Teslimat Grupları
    Arden Sanal Market teslimat grup saat aralıkları hizmet aldığınız mağazaya göre değişkenlik gösterebilmektedir. Alışverişinize başlamadan önce teslimat yapılmasını istediğiniz il-ilçe-mahalle bölgenizi seçiniz.
  • Bölgesel Kapasite
    Siparişinizi tamamlama aşamasında size uygun olan teslimat gün ve saatlerini siparişinizin adres seçimi sayfasında yer alan Teslimat Yöntemleri bölümünden seçebilirsiniz.
  • Bölge Seçim
    Arden Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır.

Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Yemek kartları ile Online Sipariş verebilir miyim?

Online siparişlerinizde yemek kartlarıyla ödeme yapılamamaktadır. Sadece mağazalarımızdan yapacağınız alışverişlerinizde geçerlidir.

Siparişlerimi iptal/iade edebilir miyim?

İptal/iade edebilirsiniz. “Hesabım” sekmesinin siparişlerim bölümünde, en son verdiğiniz siparişinizde "Diğer seçenekler" üstüne tıklayınız. Açılan sekmede “siparişi iptal et” butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Ancak siparişinizin durumu “Hazırlanıyor” sürecinde ise sipariş üzerinde değişikliğe izin verilmemektedir. Bu aşamada canlı destek üzerinden ya da müşteri hizmetlerimizi (0850 811 39 49) arayarak destek alabilirsiniz.

İade süresi kaç gündür? İade koşulları nelerdir?

Manav, şarküteri, kasap ürünlerinde teslimat anında veya aynı gün iade yapabilirsiniz. Sonrasında iade kabul edilmemektedir. Diğer ürünler 14 güne kadar iade edilebilir.

Hangi bölgeler için sipariş verebilirim?

Şimdilik belirli bölgelere hizmet verebilmekteyiz. İstanbul Avrupa Yakasında:
  • Arnavutköy
  • Avcılar
  • Bahçelievler
  • Bağcılar
  • Bakırköy
  • Başakşehir
  • Bayrampaşa
  • Beşiktaş
  • Beylikdüzü
  • Beyoğlu
  • Esenler
  • Esenyurt
  • Eyüpsultan
  • Fatih
  • Gaziosmanpaşa
  • Güngören
  • Kağıthane
  • Küçükçekmece
  • Sultangazi
  • Şişli
  • Zeytinburnu
İstanbul Anadolu Yakasında:
  • Ataşehir
  • Beykoz
  • Çekmeköy
  • Kadıköy
  • Maltepe
  • Kartal
  • Pendik
  • Sancaktepe
  • Sultanbeyli
  • Tuzla
  • Ümraniye
  • Üsküdar
Kocaeli:
  • Çayırova
  • Dilovası
  • Darıca
  • Gebze
  • Körfez
Antalya:
  • Alanya

Hizmet bölgeleri dışında sipariş verirsem siparişim gelir mi?

Maalesef bu durumda siparişiniz iptal edilecektir.

Şehir dışına sipariş verebilir miyim?

Şehir dışına şu an için sipariş verilememektedir.

Meyve/Sebze ürünlerinin gramajı nasıl belirleniyor?

Verilen siparişteki kiloya en yakın olacak şekilde tartılır. Ve tartılarak fiyatlandırılmaktadır.

Siparişimi tamamladıktan sonra ürün ekleyebilir miyim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra ürün eklemesi yapılamamaktadır.

Covid-19 önlemlerine siparişler hazırlanırken dikkat ediyor musunuz?

Covid-19 salgını nedeniyle araçlarımız tamamen dezenfekte edilmekte olup, ürünleriniz personellerimiz tarafından eldivenlerle hazırlanır.

Ürünler size teslim edilirken hem sizlerin hem çalışanlarımızın sağlığını korumak amacıyla sosyal mesafeye dikkat edilerek siparişleriniz teslim edilir.

Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

Arden Market'te minimum sipariş tutarı 350 TL'dir. Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli teslimat bölgenize bağlı olarak değişmektedir. Detayları aşağıdaki gibidir:

  • 1. Bölge (Şubemize mesafesi 0-5 km arası olan mahalleler)
    • 350TL – 699,99TL arası 24,99TL (KDV Dahil)
    • 700TL ve üzeri ücretsiz
  • 2. Bölge (Şubemize mesafesi 5-20 km arası olan mahalleler)
    • 750TL – 1099,99TL arası 34,99TL (KDV Dahil)
    • 1100TL ve üzeri ücretsiz
  • 3. Bölge (Şubemize mesafesi 20-40 km arası olan mahalleler)
    • 1250TL – 1499,99TL arası 49,99TL (KDV Dahil)
    • 1500TL ve üzeri ücretsiz
SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minimum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

Fiş/fatura olmadan ürün iadesi veya değişimi yapabilir miyim?

İade ve değişim işlemlerinde 6502 no’lu Tüketicinin Korunması Kanunu kapsamında fatura veya fiş ibrazı gerekmektedir.

Siparişim neden eksik teslim edildi?

Sipariş ettiğiniz ürün öngörülenden fazla talep görmüş veya anlık olarak tükenmiş olabilir. Ürün stokta olmadığı için bedeli faturanıza yansıtılmamıştır.
Ardenmarket.com.tr üzerinde yaşanan yoğunluk sebebi ile ürünlerimiz anlık olarak tükendiği için teslimatta aksamalar yaşanabilmektedir. E-ticaret hizmeti veren mağazamızın stokları aynı anda o mağazadan fiziki alışveriş yapan müşterilerimize de açık olduğu için tercih ettiğiniz ürün siparişinizi verdikten sonra mağazada satılmış olup, talebiniz karşılanamayabiliyor. Teslim edilemeyen ürünlerin ücreti, toplam sipariş ön provizyon tutarından düşülerek sadece teslim edilen ürünlerin ücreti sizlerden tahsil edilmektedir.

Online alışverişlerde kullanılacak poşet adedi nasıl belirleniyor?

Online alışverişlerde siparişinizi hazırlarken sipariş adedine, içeriğine uygun olarak ürünlerinizin hijyenik ve güvenli teslimatını gerçekleştirecek kadar poşet kullanarak size fatura ediyoruz. Örneğin; 2 poşet kullanıldıysa 50 kuruş fatura tutarınıza eklenmektedir.

Poşetlerden neden ücret alınıyor?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Kararı Uyarınca Plastik Poşetler Hakkında Bilgilendirme 1 Ocak 2019 tarihi itibari ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın kararı uyarınca plastik poşetler adedi 25 kuruş olarak ücretlendirilecektir. Poşet bedeli siparişinizin hazırlanma aşamasında (sipariş kapasitenize göre) belirlenecek olup sipariş tutarınıza yansıtılacaktır.Siparişinizi hijyenik ve güvenli taşıma standartlarımız çerçevesinde olabilecek en az poşet kullanımı ile size ulaştırmaya çalışacağız. Yakında, plastik poşete alternatif olacak teslimat seçeneklerini de tercihinize sunacağız.

Poşet iade edebilir miyim?

İade ve değişim koşullarımızda da belirttiğimiz üzere poşet iadesi kabul edilememektedir. Ayrıca kullanılan bir poşetin hijyen koşulları gereği tekrar kullanılmasının mümkün olamayacağı ve geri dönüşüme girmesi gerektiği için iade edilmesi mümkün olamamaktadır.

Online siparişim neden tek bir poşetin içine sıkıştırılarak teslim edildi?

Siparişinizde gıda güvenliği gereği birbiriyle yan yana durmasında sakınca olmayan ürünler varsa doğayı kirletmemek ve size ek masraf yaratmamak adına en az poşet ile siparişinizi hazırlıyoruz.

Neden en yakın mağazadan gelmiyor?

Mahalle seçiminize bağlı olarak siparişiniz size en yakın şubeden teslim edilmektedir.

Kredi kartımdaki puanlar ile ödeme yapabilir miyim?

Maalesef şu an için böyle bir uygulamamız yoktur. Bu alanda çalışmalarımız devam etmektedir.

Yabancı kart ile ödeme yapabilir miyim?

Master ve Visa kartlarından yapabilirsiniz.

Tamamladığım siparişimi nasıl iptal edebilirim?

"Hesabım" sayfasına giriş yaparak "Siparişlerim" alanından iptal etmek istediğiniz siparişi seçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. 0506 050 33 11 no'lu Whatsapp hattımızdan sipariş numaranız ile iptal talebinizi bildirmeniz yeterlidir.

Sipariş tamamlanmadan önce özel isteklerimi nasıl iletebilirim?

Sipariş notu bölümüne isteklerinizi yazabilirsiniz.

Meyve, sebze için kullanılan poşetlerden de ücret alınıyor mu?

Yasal mevzuat kapsamında çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan 500 x 350 mm ebadından küçük saplı veya sapsız poşetlerden ücret alınmamaktadır. Meyve ve sebze poşetlerimiz bu kapsama girdiğinden müşterilerimize herhangi bir ücret yansıtmıyoruz.

Banka Kartı Kapıda ödeme olarak kullanılabilir mi?

Evet, tüm banka kartlarını kullanabilirsiniz.

Kredi Kartı ile Online Ödeme (3D Secure)

Kredi kartı ile yaptığınız online ödemelerde sipariş tutarı kartınızda provizyon olarak bekler, yani harcama limitinizden düşer ancak kartınızdan çekilmez. Siparişiniz size teslim edildikten sonra, sadece teslim aldığınız ürünlerin ücreti kartınızdan çekilir, ve varsa aradaki fark kartınızın harcama limitine iade olur. Böylece sadece teslim aldığınız ürünlerin ücretini ödersiniz, tedarik edilemeyen ya da istediğinizden az miktarda teslim edilen ürünler için ücret ödemezsiniz.

Arden Sanal Markette fiyatlar mağazaların güncel raf fiyatları ile aynı mıdır?

Arden Sanal Markette fiyatlar mağazalarımızın güncel raf fiyatları ile her zaman aynıdır.
Ancak zaman zaman farklılıklar oluşmasının ana sebepleri şunlardır; Kilo ile satışı yapılan ürünlerin (karpuz, kavun, bütün tavuk vb.) sizin talep ettiğiniz miktar ile size gönderilen miktar arasındaki farktan dolayı fiyat farkı oluşması muhtemeldir. Sipariş ettiğiniz ürün yerine alternatif bir ürün size gönderildiğinde de fiyat farkı oluşması muhtemeldir. (Arden Sanal Markette siparişinizi verirken alternatif ürün isteyip istemediğinizin kararını siz verebiliyorsunuz.)
Siparişleri verdiğiniz anda ilgili mağazaların raflarındaki güncel fiyatlara göre sipariş veriyorsunuz. Ancak sizin talep ettiğiniz saatteki kasadaki fiyatlarla teslimat için toplanan saatteki kasa fiyatlarında bazı ürünler için (+/-) farklılık gösterir. (Özellikle meyve ve sebze ürünleri hal fiyatlarına göre günlük değişkenlik gösterebilmektedir.)

Online ödeme ile verdiğim siparişimi iptal ettim / ürün iadesi yaptım, para iadesi ne zaman yapılır?

Kredi kartı ile ödemelerde, sipariş teslimatı gerçekleşene kadar sipariş tutarı banka tarafında açık provizyon olarak gözükür. Siparişinizin teslimatı sırasında iadeniz var ise iade tutarınız sistemden düşülür ve kredi kartınızdan iade tutarı düşürülmüş bir şekilde ödeme alınır. Teslimat sırasında alışveriş tutarınız fazla ama size teslim edilen siparişinizin tutarı daha düşük fiyatta ise fiş/faturanızda yazan tutar kartınızdan tahsil edilmektedir.

Ürün Bilgilerini Kullanma Hakkında

İnternet sitemizde ve online satış kanallarımızda yer alan ürün etiket bilgileri, ürünün tedarikçisinden Arden Market'e iletilen en güncel bilgilerdir. Ürün etiket bilgileri ile internet sitemiz ve online satış kanallarımızda bulunan bilgiler arasında herhangi bir farklılık bulunması halinde sorumluluk tamamen tedarikçi firmaya aittir.

Neden Teslimat Bölgesi Seçmeliyim?

Ürün çeşitliliği ve ürün fiyatları teslimat bölgenize göre değişiklik gösterebilmektedir.
Arden Market'te Bölge/Mahalle sistemi kullanıldığı için Bölge/Mahalle Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır.

Bölge/Mahalle Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Neden poşet ücreti alınıyor? Poşet ücretinin kaldırılması ile ilgili bir çalışmanız var mı?

1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın kararı uyarınca plastik poşetlerin adedinin 25 kuruş olarak ücretlendirilmesi, yasal bir yükümlülüktür. Bu ücret, çevre projelerinde değerlendirilmek üzere ilgili kurumlara aktarılmaktadır. Poşet miktarı, siparişinizin hazırlanma aşamasında (sipariş kapasitenize göre) belirlenmekte olup, sipariş tutarınıza yansıtılmaktadır.

Sizlerin de çevre konusundaki hassasiyetinizi bildiğimiz için siparişinizi, hijyenik ve güvenli taşıma standartlarımız çerçevesinde olabildiğince az poşet kullanarak teslim etmekteyiz.

Kırmızı et ve beyaz et neden bu kadar pahalı?

Ürünlerimizin yetişmesi ve kesimlerinde müşterilerimize tavizsiz taahhütlerimiz mevcuttur. Kesimlerimiz yerli ırklardan ve haftalık olarak planlanmaktadır. Tezgâhta sergilenecek kalitede sadece yağsız kesimlerden oluşmaktadır. Ayrıca kasaplarımız, ülkemizin her noktasındaki mezbahalarda İslami usul hassasiyeti ile kesimlerimizi gerçekleştirmektedir. Ürünlerimizin tamamında doğallık esas alınmakta ve yüksek miktarda kırmızı et içermektedir. Yurtdışından, kesilmiş karkas veya canlı olarak ithal edilen kırmızı etler, Arden Market tezgahlarında hiçbir zaman satışa sunulmamaktadır.

Beyaz et tarafında ise kesimini yaptığımız tavukların yetiştirilmesinde kullanılan yem hammaddeleri ve diğer ürünler, yüzde yüz bitkisel (vegan) olup yetiştirmede, hızlı büyümeye yardımcı hayvansal proteinler ile sağlık, güvenlik, helallik açısından riskli ve zararlı maddeler kullanılmamaktadır. İlave olarak elektroşoksuz, tek tek elle ve usulüne uygun kesim, kuru yolum operasyonundaki yüksek hassasiyet nedeniyle işçilik işlemleri ve yüksek fire oranları, ürün maliyetini olumsuz etkilemektedir.

Tüm bu sebepler toplandığında ürün fiyatlarımızın eşdeğer hassasiyette bir ürüne göre makul olduğu görülecektir. Arden Market’te kırmızı ve beyaz et ürünlerimizde helallik ve güvenilirlik, maliyet kaygısının önünde yer almaktadır.

Sanal market teslimat bölgeleri ve teslimat sıklığında bir iyileştirme yapılacak mı?

Mağaza ve teslimat noktalarını artırmaya yönelik çalışmalarımız devam etmektedir. Hususi taleplerinizi iletişim kanallarımızdan paylaşabilirseniz, bizler için yönlendirici olacaktır.

Arden App ne zaman gelecek?

Arden Sanal Market uygulamamız Play Store (Android) ve App Store (İos) platformlarında yayınlanmıştır. Aşağıdaki linklerden ilgili uygulamaya ulaşabilirsiniz.

Play Store: Arden Sanal Market Android Uygulaması

App Store: Arden Sanal Market IOS Uygulaması

“Zile basma” modeli olacak mı?

Zile Basma ve Temassız teslimat seçenekleri anlık olarak web sitemizde mevcuttur. Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat seçeneklerini belirlerken “zile basma/temassız ödeme” tercihinizi seçebilirsiniz. Ancak “temassız ödeme” özelliğinin kullanılması için ödemenin online ödeme ile (sanal pos ile) yapılmış olması gerekmektedir.

1 kg istedim, neden 970 gr geldi?

Tartılarak satışı yapılan ürünlerimizde net gramaj ayarlaması zorluğu nedeniyle istenen gramajı geçmeyecek şekilde yaklaşık miktar ayarlaması yapılmaktadır. Bu sayede, ödeme limiti sorunu yaşanmasının önlenmesi de hedeflenmektedir. Hesabınıza yansıtılacak ürün bedeli, gönderilen gramaj üzerinden hesaplanmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Gıda ve gıda dışı ürünleriniz neden pahalı? 

Perakende piyasasında firmalar kampanya dönemlerinde belirledikleri belli ürünleri daha avantajlı olarak müşterilerine sunmakta ve bu şekil farklılaşmaya çalışarak müşteri çekme çabası içerisinde olmaktadır. Arden Market te müşterilerimizin yaygın ihtiyaçlarını gözeterek sık sık indirim bültenleri yayınlamaktadır. Örneğin A Firması çayda X ürün için kampanya uygularken, Arden de aynı grupta Y ürünü için uygun fiyat sunmaktadır. Sepet ortalamasına bakıldığında Arden’in fiyatlarının oldukça makul kaldığı görülecektir. Bilhassa yağ, şeker, salça, kâğıt havlu vb. temel ev ihtiyaçlarında mutlaka çok iyi fiyatlı ürünler sunmayı hedeflemekteyiz. Bununla beraber, fiyat farkları ile ilgili “Müşteri İletişim Hattı”mızla iletişime geçebilirsiniz.

Mağazalarınızda işlenmiş et ürünü şarküteri grubunda neden marka çeşitliliği yer almamaktadır?

Arden Market, özellikle en yüksek güven riski oluşturan; kırmızı et, beyaz et ve işlenmiş et ürünlerinde insanların ihtiyacını karşılamaya odaklanmıştır. Marketlerimiz, helallik ve güvenilir ürünler noktasında kefil olduğumuz Akdeniz Toros markasının fabrika satış mağazasıdır, kasap ve şarküteri reyonlarında Akdeniz Toros ürünlerini öne çıkarmaktadır.

Et ürünleri helal mi? / Et ürünlerinde domuz katkısı var mı?

Marketlerimizde yetkili satıcılığını yaptığımız Akdeniz Toros ürünleri hariç, satılan herhangi bir ürün ile ilgili içerik güvencesi ya da helallik güvencesi sistem ve denetim mekanizmamız bulunmamaktadır. Şubelerimizde market konsepti çerçevesinde, alkollü içki ve tütün ürünleri hariç, genel eksen markalar ve ürünlere yer verilmektedir. Bu konuda ilgili firma beyanlarını da dikkate alarak helallik değerlendirmesi yapmak, müşterilerimizin sorumluluğundadır.

Akşam saatlerinde kasap ve şarküteride sırada neden bekliyoruz?

Her işletme personel sayısını, sürdürebilir hizmeti sağlamak için optimum düzeyde tutmakla yükümlüdür. Perakende sektöründe çalışma saatlerine göre talep yoğunluğu dalgalı olmaktadır. Belirli gün ve saatlerde müşteri yoğunluğu arttığı için o saatlere daha fazla personel planlaması yapılmaktadır. Bununla beraber, bazı günler yoğunluğun tahminlerin de üzerine çıkması durumunda anlık personel sayısı artışı mümkün olmamaktadır. Bu durumu gözlemleyerek yoğunluğun devamlılığına göre ilave kadro atamaları yaparak kıymetli müşterilerimize daha konforlu hizmet sunmayı hedeflemekteyiz.

Arden marketlerinde kurye-paket servisiniz var mı?

Arden Sanal Market üzerinden oluşturacağınız siparişler belirli bölgelerde belirli saat dilimlerinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Sanalmarket sitemize https://ardenmarket.com.tr/ linkinden ulaşabilirsiniz. Siparişlerinizi online, kapıda kredi kartı ve kapıda nakit ödeme seçenekleri ile oluşturabilirsiniz.

Tavuk bölümünde neden tek çeşit satıyorsunuz?

Şirket politikası gereği, kırmızı ve beyaz et grubunda, üretim zinciri kontrolümüz altında olan Akdeniz Toros marka ürünlerin dışında herhangi bir ürüne yer verilmemektedir. Akdeniz Toros ürünlerinin helalliği ve güvenilirliği uçtan uca takip edilmektedir.

Günlük çiğ süt sanal markette neden yok, mağazada neden devamlı yok?

Çiğ süt ürünleri, tüketim tarihi çok kısa olan ve kolay bozulabilen ürünlerdir. Bu nedenle talep tahminlemesi, temkinli yapılmaktadır. Bunun yanında ürün teslimatta bekleme vs. nedeniyle soğuk zincir aksama ihtimaline karşı sanal market kanalıyla da satışı yapılmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Müşteri servisiniz neden yok?

Birçok yerel zincir gibi Arden Market’te de düzenli müşteri servisi hizmetimiz yer almamaktadır. Müşteri servisi talebindeki azlık ve aşırı düzensizlik nedeniyle bu konuda hizmet maliyetini artırmamak adına müşteri servisi uygulamamaktayız. Bunun yerine Arden Sanal Market’ten sipariş verdiğiniz ürünler, marketle aynı fiyata kapınıza kadar teslim edilmektedir. Yine taahhüt olmamakla beraber sanal araç müsaitliğine göre yakın mesafelere servis desteği de şubelerimizde sağlanabilmektedir. Konuyla ilgili mağazamızla iletişime geçebilirsiniz.

Küçük ev aletlerinde neden aradığımı bulamıyorum. / ….. ürün neden satışta yok?

Şubelerimizde metrekare verimliği, dönemsellik ve müşteri beklentileri dikkate alınarak ürün çeşitliliği ve ürün gamı oluşturulmakta ve düzenli olarak güncellenmektedir. Bununla beraber yönetim açısından bir çeşit sınırlaması gerekliliği mevcuttur. Ürün çeşitliliği ile ilgili önerilerinizi Müşteri İletişim Hattımıza iletebilirsiniz.

Neden e-posta ile giriş yapılamıyor?

Güvenliğinizi artırmak ve kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek amacıyla e-posta ile giriş yöntemini kaldırarak tek kullanımlık şifre (OTP) sistemine geçiş yaptık. OTP sistemi, hesabınıza her giriş yaptığınızda size özel ve kısa süreli bir şifre oluşturarak, hesap güvenliğinizi en üst düzeye çıkarır. Bu sayede, hesaplarınızın yetkisiz erişimlere karşı korunması sağlanır ve giriş işlemleriniz daha güvenli hale gelir.

Neden tarafıma SMS gelmiyor ?

Müşterilerimiz web sitemize giriş aşamasında 3 sebepten dolayı cep telefonlarına bildirim smsi alamamaktadır;

1- Müşterilerimiz web sitemize kayıt oldukları şifrelerini unutmaları/ mail adreslerini değişmesi vb sebeplerle aynı bilgilerle tekrar üyelik oluşturmaları sebebiyle sms bildirimi ilk üyeliğinize gönderilmekte.

Çözümü:Müşteri hizmetlerini arayıp konu hakkında destek talebinde bulununuz.

2- Müşterilerimiz mağazalarımızdan cep telefonuna iletilen kampanya ve bilgi sms lerine SMS RED tıklayarak mağazalarımızdan gönderilecek tüm bilgilendirme smslerini reddetmektedir.

Çözümü:4946'ya "ARDEN EVET" yazınız. 1 gün sonra SMS reddi kalkacak ve yeni talepleriniz için SMS gelecektir.

3- Mağazamız tarafından gönderilen kampanya ve bilgilendirme sms leri telefonunuzun spam kutusuna düşüyor olabilir.

Çözümü: SMS spam veya reklam klasörünü kontrol edip güvenli olarak işaretlemeniz gerekmektedir.

Bu 3 ihtimal dahilinde sistemden gerekli düzeltmeleri yapabilmemiz adına güncel İsim - Soy İsim , mail adresinizi ,iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi bize iletebilir veya 0506 050 3311 nolu müşteri hizmetleri hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.