Nasıl Üye Olabilirim?
Hesabımı ve hesabımla ilişkili tüm verilerin kalıcı olarak silinmesini istiyorum ?
Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim? Neden Üye Olmalıyım?
Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yapmanız gerekmektedir. Bulunduğunuz adrese hizmet veren mağazamızın portföyünü görebilmek için semt seçimi yapılması gerekmektedir. Sepete ilk ürün eklediğinizde, sistem sizi bölge seçimine yönlendirecek ve seçmiş olduğunuz İl/İlçe/Semt bilgisine göre ardenmarket.com.tr siparişinizi teslim edecek olan mağazamızın ürün portföyü güncellenecektir. Aynı üyelik hesabınız ile daha sonra sisteme giriş yaptığınızda ardenmarket.com.tr sizi tanıyacak ve siz değiştirmedikçe seçmiş olduğunuz semt üzerinden işlem yapılmaya devam edilecektir.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Alışverişimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
Teslimatlar nasıl yapılır?
İstediğiniz teslimat dilimine sipariş verebilmek için, ilgili teslimat diliminin başlangıcından 30 dakika öncesine kadar siparişinizi tamamlamanız gerekmektedir..
Minimum alışveriş tutarı ne kadar?
Arden Marketlerde satılan ürünlerin tamamına Arden Sanal Market’ten ulaşılabilir mi?
Teslimat Grupları ve Bölge Seçimi Neden Yapmam Gerekli?
- Teslimat Grupları
Arden Sanal Market teslimat grup saat aralıkları hizmet aldığınız mağazaya göre değişkenlik gösterebilmektedir. Alışverişinize başlamadan önce teslimat yapılmasını istediğiniz il-ilçe-mahalle bölgenizi seçiniz. - Bölgesel Kapasite
Siparişinizi tamamlama aşamasında size uygun olan teslimat gün ve saatlerini siparişinizin adres seçimi sayfasında yer alan Teslimat Yöntemleri bölümünden seçebilirsiniz. - Bölge Seçim
Arden Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır.
Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.
Yemek kartları ile Online Sipariş verebilir miyim?
Siparişlerimi iptal/iade edebilir miyim?
İade süresi kaç gündür? İade koşulları nelerdir?
Hangi bölgeler için sipariş verebilirim?
- Arnavutköy
- Avcılar
- Bahçelievler
- Bağcılar
- Bakırköy
- Başakşehir
- Bayrampaşa
- Beşiktaş
- Beylikdüzü
- Beyoğlu
- Esenler
- Esenyurt
- Eyüpsultan
- Fatih
- Gaziosmanpaşa
- Güngören
- Kağıthane
- Küçükçekmece
- Sultangazi
- Şişli
- Zeytinburnu
- Ataşehir
- Beykoz
- Çekmeköy
- Kadıköy
- Maltepe
- Kartal
- Pendik
- Sancaktepe
- Sultanbeyli
- Tuzla
- Ümraniye
- Üsküdar
- Çayırova
- Dilovası
- Darıca
- Gebze
- Körfez
- Alanya
Hizmet bölgeleri dışında sipariş verirsem siparişim gelir mi?
Şehir dışına sipariş verebilir miyim?
Meyve/Sebze ürünlerinin gramajı nasıl belirleniyor?
Siparişimi tamamladıktan sonra ürün ekleyebilir miyim?
Covid-19 önlemlerine siparişler hazırlanırken dikkat ediyor musunuz?
Ürünler size teslim edilirken hem sizlerin hem çalışanlarımızın sağlığını korumak amacıyla sosyal mesafeye dikkat edilerek siparişleriniz teslim edilir.
Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?
- 1. Bölge (Şubemize mesafesi 0-5 km arası olan mahalleler)
- 350TL – 699,99TL arası 24,99TL (KDV Dahil)
- 700TL ve üzeri ücretsiz
- 2. Bölge (Şubemize mesafesi 5-20 km arası olan mahalleler)
- 750TL – 1099,99TL arası 34,99TL (KDV Dahil)
- 1100TL ve üzeri ücretsiz
- 3. Bölge (Şubemize mesafesi 20-40 km arası olan mahalleler)
- 1250TL – 1499,99TL arası 49,99TL (KDV Dahil)
- 1500TL ve üzeri ücretsiz
Fiş/fatura olmadan ürün iadesi veya değişimi yapabilir miyim?
Siparişim neden eksik teslim edildi?
Online alışverişlerde kullanılacak poşet adedi nasıl belirleniyor?
Poşetlerden neden ücret alınıyor?
Poşet iade edebilir miyim?
Online siparişim neden tek bir poşetin içine sıkıştırılarak teslim edildi?
Neden en yakın mağazadan gelmiyor?
Kredi kartımdaki puanlar ile ödeme yapabilir miyim?
Yabancı kart ile ödeme yapabilir miyim?
Tamamladığım siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş tamamlanmadan önce özel isteklerimi nasıl iletebilirim?
Meyve, sebze için kullanılan poşetlerden de ücret alınıyor mu?
Banka Kartı Kapıda ödeme olarak kullanılabilir mi?
Kredi Kartı ile Online Ödeme (3D Secure)
Arden Sanal Markette fiyatlar mağazaların güncel raf fiyatları ile aynı mıdır?
Online ödeme ile verdiğim siparişimi iptal ettim / ürün iadesi yaptım, para iadesi ne zaman yapılır?
Ürün Bilgilerini Kullanma Hakkında
Neden Teslimat Bölgesi Seçmeliyim?
Bölge/Mahalle Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.
Neden poşet ücreti alınıyor? Poşet ücretinin kaldırılması ile ilgili bir çalışmanız var mı?
1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın kararı uyarınca plastik poşetlerin adedinin 25 kuruş olarak ücretlendirilmesi, yasal bir yükümlülüktür. Bu ücret, çevre projelerinde değerlendirilmek üzere ilgili kurumlara aktarılmaktadır. Poşet miktarı, siparişinizin hazırlanma aşamasında (sipariş kapasitenize göre) belirlenmekte olup, sipariş tutarınıza yansıtılmaktadır.
Sizlerin de çevre konusundaki hassasiyetinizi bildiğimiz için siparişinizi, hijyenik ve güvenli taşıma standartlarımız çerçevesinde olabildiğince az poşet kullanarak teslim etmekteyiz.Kırmızı et ve beyaz et neden bu kadar pahalı?
Ürünlerimizin yetişmesi ve kesimlerinde müşterilerimize tavizsiz taahhütlerimiz mevcuttur. Kesimlerimiz yerli ırklardan ve haftalık olarak planlanmaktadır. Tezgâhta sergilenecek kalitede sadece yağsız kesimlerden oluşmaktadır. Ayrıca kasaplarımız, ülkemizin her noktasındaki mezbahalarda İslami usul hassasiyeti ile kesimlerimizi gerçekleştirmektedir. Ürünlerimizin tamamında doğallık esas alınmakta ve yüksek miktarda kırmızı et içermektedir. Yurtdışından, kesilmiş karkas veya canlı olarak ithal edilen kırmızı etler, Arden Market tezgahlarında hiçbir zaman satışa sunulmamaktadır.
Beyaz et tarafında ise kesimini yaptığımız tavukların yetiştirilmesinde kullanılan yem hammaddeleri ve diğer ürünler, yüzde yüz bitkisel (vegan) olup yetiştirmede, hızlı büyümeye yardımcı hayvansal proteinler ile sağlık, güvenlik, helallik açısından riskli ve zararlı maddeler kullanılmamaktadır. İlave olarak elektroşoksuz, tek tek elle ve usulüne uygun kesim, kuru yolum operasyonundaki yüksek hassasiyet nedeniyle işçilik işlemleri ve yüksek fire oranları, ürün maliyetini olumsuz etkilemektedir.
Tüm bu sebepler toplandığında ürün fiyatlarımızın eşdeğer hassasiyette bir ürüne göre makul olduğu görülecektir. Arden Market’te kırmızı ve beyaz et ürünlerimizde helallik ve güvenilirlik, maliyet kaygısının önünde yer almaktadır.
Sanal market teslimat bölgeleri ve teslimat sıklığında bir iyileştirme yapılacak mı?
Mağaza ve teslimat noktalarını artırmaya yönelik çalışmalarımız devam etmektedir. Hususi taleplerinizi iletişim kanallarımızdan paylaşabilirseniz, bizler için yönlendirici olacaktır.
Arden App ne zaman gelecek?
Arden Sanal Market uygulamamız Play Store (Android) ve App Store (İos) platformlarında yayınlanmıştır. Aşağıdaki linklerden ilgili uygulamaya ulaşabilirsiniz.
Play Store: Arden Sanal Market Android Uygulaması
App Store: Arden Sanal Market IOS Uygulaması
“Zile basma” modeli olacak mı?
Zile Basma ve Temassız teslimat seçenekleri anlık olarak web sitemizde mevcuttur. Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat seçeneklerini belirlerken “zile basma/temassız ödeme” tercihinizi seçebilirsiniz. Ancak “temassız ödeme” özelliğinin kullanılması için ödemenin online ödeme ile (sanal pos ile) yapılmış olması gerekmektedir.
1 kg istedim, neden 970 gr geldi?
Tartılarak satışı yapılan ürünlerimizde net gramaj ayarlaması zorluğu nedeniyle istenen gramajı geçmeyecek şekilde yaklaşık miktar ayarlaması yapılmaktadır. Bu sayede, ödeme limiti sorunu yaşanmasının önlenmesi de hedeflenmektedir. Hesabınıza yansıtılacak ürün bedeli, gönderilen gramaj üzerinden hesaplanmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Gıda ve gıda dışı ürünleriniz neden pahalı?
Perakende piyasasında firmalar kampanya dönemlerinde belirledikleri belli ürünleri daha avantajlı olarak müşterilerine sunmakta ve bu şekil farklılaşmaya çalışarak müşteri çekme çabası içerisinde olmaktadır. Arden Market te müşterilerimizin yaygın ihtiyaçlarını gözeterek sık sık indirim bültenleri yayınlamaktadır. Örneğin A Firması çayda X ürün için kampanya uygularken, Arden de aynı grupta Y ürünü için uygun fiyat sunmaktadır. Sepet ortalamasına bakıldığında Arden’in fiyatlarının oldukça makul kaldığı görülecektir. Bilhassa yağ, şeker, salça, kâğıt havlu vb. temel ev ihtiyaçlarında mutlaka çok iyi fiyatlı ürünler sunmayı hedeflemekteyiz. Bununla beraber, fiyat farkları ile ilgili “Müşteri İletişim Hattı”mızla iletişime geçebilirsiniz.
Mağazalarınızda işlenmiş et ürünü şarküteri grubunda neden marka çeşitliliği yer almamaktadır?
Arden Market, özellikle en yüksek güven riski oluşturan; kırmızı et, beyaz et ve işlenmiş et ürünlerinde insanların ihtiyacını karşılamaya odaklanmıştır. Marketlerimiz, helallik ve güvenilir ürünler noktasında kefil olduğumuz Akdeniz Toros markasının fabrika satış mağazasıdır, kasap ve şarküteri reyonlarında Akdeniz Toros ürünlerini öne çıkarmaktadır.
Et ürünleri helal mi? / Et ürünlerinde domuz katkısı var mı?
Marketlerimizde yetkili satıcılığını yaptığımız Akdeniz Toros ürünleri hariç, satılan herhangi bir ürün ile ilgili içerik güvencesi ya da helallik güvencesi sistem ve denetim mekanizmamız bulunmamaktadır. Şubelerimizde market konsepti çerçevesinde, alkollü içki ve tütün ürünleri hariç, genel eksen markalar ve ürünlere yer verilmektedir. Bu konuda ilgili firma beyanlarını da dikkate alarak helallik değerlendirmesi yapmak, müşterilerimizin sorumluluğundadır.
Akşam saatlerinde kasap ve şarküteride sırada neden bekliyoruz?
Her işletme personel sayısını, sürdürebilir hizmeti sağlamak için optimum düzeyde tutmakla yükümlüdür. Perakende sektöründe çalışma saatlerine göre talep yoğunluğu dalgalı olmaktadır. Belirli gün ve saatlerde müşteri yoğunluğu arttığı için o saatlere daha fazla personel planlaması yapılmaktadır. Bununla beraber, bazı günler yoğunluğun tahminlerin de üzerine çıkması durumunda anlık personel sayısı artışı mümkün olmamaktadır. Bu durumu gözlemleyerek yoğunluğun devamlılığına göre ilave kadro atamaları yaparak kıymetli müşterilerimize daha konforlu hizmet sunmayı hedeflemekteyiz.
Arden marketlerinde kurye-paket servisiniz var mı?
Arden Sanal Market üzerinden oluşturacağınız siparişler belirli bölgelerde belirli saat dilimlerinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Sanalmarket sitemize https://ardenmarket.com.tr/ linkinden ulaşabilirsiniz. Siparişlerinizi online, kapıda kredi kartı ve kapıda nakit ödeme seçenekleri ile oluşturabilirsiniz.
Tavuk bölümünde neden tek çeşit satıyorsunuz?
Şirket politikası gereği, kırmızı ve beyaz et grubunda, üretim zinciri kontrolümüz altında olan Akdeniz Toros marka ürünlerin dışında herhangi bir ürüne yer verilmemektedir. Akdeniz Toros ürünlerinin helalliği ve güvenilirliği uçtan uca takip edilmektedir.
Günlük çiğ süt sanal markette neden yok, mağazada neden devamlı yok?
Çiğ süt ürünleri, tüketim tarihi çok kısa olan ve kolay bozulabilen ürünlerdir. Bu nedenle talep tahminlemesi, temkinli yapılmaktadır. Bunun yanında ürün teslimatta bekleme vs. nedeniyle soğuk zincir aksama ihtimaline karşı sanal market kanalıyla da satışı yapılmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Müşteri servisiniz neden yok?
Birçok yerel zincir gibi Arden Market’te de düzenli müşteri servisi hizmetimiz yer almamaktadır. Müşteri servisi talebindeki azlık ve aşırı düzensizlik nedeniyle bu konuda hizmet maliyetini artırmamak adına müşteri servisi uygulamamaktayız. Bunun yerine Arden Sanal Market’ten sipariş verdiğiniz ürünler, marketle aynı fiyata kapınıza kadar teslim edilmektedir. Yine taahhüt olmamakla beraber sanal araç müsaitliğine göre yakın mesafelere servis desteği de şubelerimizde sağlanabilmektedir. Konuyla ilgili mağazamızla iletişime geçebilirsiniz.
Küçük ev aletlerinde neden aradığımı bulamıyorum. / ….. ürün neden satışta yok?
Şubelerimizde metrekare verimliği, dönemsellik ve müşteri beklentileri dikkate alınarak ürün çeşitliliği ve ürün gamı oluşturulmakta ve düzenli olarak güncellenmektedir. Bununla beraber yönetim açısından bir çeşit sınırlaması gerekliliği mevcuttur. Ürün çeşitliliği ile ilgili önerilerinizi Müşteri İletişim Hattımıza iletebilirsiniz.
Neden e-posta ile giriş yapılamıyor?
Güvenliğinizi artırmak ve kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek amacıyla e-posta ile giriş yöntemini kaldırarak tek kullanımlık şifre (OTP) sistemine geçiş yaptık. OTP sistemi, hesabınıza her giriş yaptığınızda size özel ve kısa süreli bir şifre oluşturarak, hesap güvenliğinizi en üst düzeye çıkarır. Bu sayede, hesaplarınızın yetkisiz erişimlere karşı korunması sağlanır ve giriş işlemleriniz daha güvenli hale gelir.
Neden tarafıma SMS gelmiyor ?
Müşterilerimiz web sitemize giriş aşamasında 3 sebepten dolayı cep telefonlarına bildirim smsi alamamaktadır;
1- Müşterilerimiz web sitemize kayıt oldukları şifrelerini unutmaları/ mail adreslerini değişmesi vb sebeplerle aynı bilgilerle tekrar üyelik oluşturmaları sebebiyle sms bildirimi ilk üyeliğinize gönderilmekte.
Çözümü:Müşteri hizmetlerini arayıp konu hakkında destek talebinde bulununuz.
2- Müşterilerimiz mağazalarımızdan cep telefonuna iletilen kampanya ve bilgi sms lerine SMS RED tıklayarak mağazalarımızdan gönderilecek tüm bilgilendirme smslerini reddetmektedir.
Çözümü:4946'ya "ARDEN EVET" yazınız. 1 gün sonra SMS reddi kalkacak ve yeni talepleriniz için SMS gelecektir.
3- Mağazamız tarafından gönderilen kampanya ve bilgilendirme sms leri telefonunuzun spam kutusuna düşüyor olabilir.
Çözümü: SMS spam veya reklam klasörünü kontrol edip güvenli olarak işaretlemeniz gerekmektedir.
Bu 3 ihtimal dahilinde sistemden gerekli düzeltmeleri yapabilmemiz adına güncel İsim - Soy İsim , mail adresinizi ,iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi bize iletebilir veya 0506 050 3311 nolu müşteri hizmetleri hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.